Category Archives: 25 jam

Hebatnya Nik Aziz dalam sehari semalam dia ada 25 jam

Dalam sehari semalam nik aziz ada 25 jam

 Ehh..betulke macam tak percaya jer..bukan soal 25 jam kehidupan Nik Aziz dalam sehari semalamnya tapi..katanya dia lansung tak ambil ‘kemudahan MB’ Kalau segala katanya itu betul syukurlah tiada salah guna kuasa didalam pentadbirannya selama ini.


Dan lagi katanya selama memegang jawatan MB dia tidak tahu dia masuk syurga atau neraka tapi macamana pula dengan tiket kesyurga yang dijanjikan oleh Pas itu? sehinggakan pengikutnya percaya bagai nak rak yang undi Pas masuk syurga.



Berbalik kata Nik Aziz dia tak ambil langsung kemudahan sebagai MB..selama ni makan minumnya dari hasil mana, sebab gaji sebagai MB pun mungkin Nik Aziz tak ambil agaknya. Hihihi..dan katanya lagi kereta yang sepatutnya dapat dua, dia hanya ambil jerk..itu bukan ke kemudahan juga tu..!!?


Jadi dikesempatan ini saya ingin juga nak tanya pada menteri-menteri yang lain tu..tak kiralah dari kerajaan Pakatan Rakyat mahu pun kerajaan Barisan Nasional. Anda pula bagaimana? ada ambil tak atau ada ambil lebih pada yang sepatutnya ke atau lebih pada itu?


Pssstt..kalau ada terlebih tu dan kalau ada balance nya pulangkan lah yerk..!!

 Klik disini – Nik Aziz: ‘Saya Tak Ambil Kemudahan MB’